PREMIJERA

Mercedes-AMG E 53 HYBRID 4MATIC+, atraktivnost, ekologija i snaga do 612 KS!

Foto: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG E 53 HYBRID 4MATIC+ donosi kombinaciju 3,0-litrenog šestocilindraša i elektromotora, dakle performanse, ekologija u jednoj mjeri i atraktivnost su tu u prvom planu…

S novim Mercedes-AMG E 53 HYBRID 4MATIC+ u izvedbi limuzina i karavan, marka performansi i sportskih automobila iz Affalterbacha predstavlja još dva plug-in hibridna modela. Kombiniraju izvanredne performanse i dinamiku vožnje s dugim električnim dometom.

Foto: Mercedes-Benz

“E-klasa je jedan od naših najpopularnijih modela desetljećima i želimo to nadgraditi s novim E 53 HYBRID. Vozilo nudi tipičan AMG užitak u vožnji s izvrsnim odzivom, velikom dinamikom vožnje i sportskim dizajnom. Kao plug-in hibrid, E 53 HYBRID kombinira moćne performanse s učinkovitošću. Zahvaljujući velikom električnom dometu, mnoga svakodnevna putovanja mogu se završiti isključivo električno. U isto vrijeme, vozilo dolazi s opsežnom standardnom opremom, uključujući potpuno varijabilni pogon na sve kotače i aktivno upravljanje stražnjom osovinom. Na taj način našim kupcima nudimo vozilo koje ispunjava sve njihove visoke zahtjeve.” govori Michael Schiebe, izvršni direktor Mercedes-AMG GmbH i voditelj poslovnih jedinica Mercedes-Benz G-klase i Mercedes-Maybach.

E 53 zapravo skriva kombinaciju 3,0-litrenog rednog motora sa šest cilindara i E-sinkronog stroja za maksimalnu snagu sustava od 430 kW (585 KS) [na Race Start opcija: 450 kW/612 KS] i najveći okretni moment sustava od 750 Nm. Performanse su odgovarajuće dinamične: ubrzanje od 0-100 km/h odvija se za 3,8 sekundi (limuzina s RACE START, dio opcijskog AMG DYNAMIC PLUS paketa). Najveća je brzina elektronički ograničena na 280 km/h (limuzina s opcijskim AMG Driver’s Packageom). Čisto električno moguće je ubrzanje do 140 km/h.

Foto: Mercedes-Benz

Električni motor od 120 kW integriran je u mjenjač AMG SPEEDSHIFT TCT 9G radi uštede prostora. Visoka gustoća snage hibridnog agregata postiže se sinkronom tehnologijom trajno pobuđenog unutarnjeg rotora. Najveći okretni moment elektromotora od 480 Nm dostupan je od prvog okretaja i osigurava visoku agilnost čak i pri kretanju. Pogonska baterija od 400 volti ima bruto kapacitet od 28,6 kWh i ugrađena je straga ispod poda prtljažnika. Sadržaj energije koji se može koristiti svaki dan manji je na 21,22 kWh, jer je dio energije uvijek rezerviran za pojačanje, a time i za vožnju visokih performansi. Unatoč tome, visokonaponska baterija omogućuje električni domet do preko 100 kilometara.

Prve isporuke se očekuju početkom ljeta…

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj