P1 je od prvog danas postao sveti gral autoindustrije, baš zato i zbog jednog ‘razloga’ je ovaj Spyder poseban, jedinstven…
McLaren P1 lansiran je 2015. i bio je jedan od tri člana Svetog Trojstva zajedno s Ferrari LaFerrari i Porsche 918 Spyder. Prošlo je gotovo sedam godina dok Lanzante, britanska tvrtka za servis i restauraciju, nije odlučila da superauto iz Wokinga mora imati verziju s otvorenim krovom. Prvotna najava objavljena je u ljeto 2022. i vozilo je konačno spremno za isporuku novom vlasniku. Ali prije nego što se to dogodi, Hagerty je imao jednu brzu priliku testirati automobil.
Zapravo nije lako razumjeti što takav projekt zahtijeva. Na prvi pogled, ovo izgleda kao obični P1 bez krova – a to znači da je cilj postignut. Ali ispod kože, mnoge su komponente morale biti ponovno izrađene, potpuno redizajnirane ili izgrađene od nule, uključujući podupirače od ugljičnih vlakana koji uključuju novorazvijene usisnike za zrak i krovni poklopac koji se može skinuti. Zapravo, prednji blatobrani, vrata i poklopac motora diskretno su modificirani kako bi se zadržala originalna dizajnerska vibra. Da, izgleda kao da je takav došao iz tvornice. I to je ono što ovu priču čini posebnom.
To je ipak samo dio slagalice. Mnoge druge manje komponente također su morale biti redizajnirane ili premještene, poput priključka za punjenje, koji sada ima novu lokaciju. Unutrašnjost je potpuno presvučena nečim što se zove SuperFabric, što je otpornije na vremenske uvjete i UV zračenje. To je zato što je Lanzante oduvijek želio da ovo bude Spyder, a ne konvencionalni kabriolet, što znači da će se većinu vremena voziti bez krova.
Lanzanteu je trebala pomoć kako bi napravio automobil koji je izgledao kao nešto što je proizašlo iz McLarena. Tvrtka je dobila ekspertizu Paula Howsea, izvornog dizajnera P1, i Chrisa Goodwina, koji su testirali superautomobil tijekom njegovog originalnog razvoja od strane proizvođača automobila iz Wokinga. Stoga ne čudi da izgleda kao da je došao iz McLarena, a ne iz tvrtke koja se bavi tuningom i preradom vozila.