Ne ide im...

Maserati je žrtva lošeg marketinga tvrde čelnici Stellantis grupe

Foto: Maserati

Isporuke u prvoj polovici 2024. pale su za više od 50%.

Kada je Stellantis grupa objavila polugodišnje izvješće, brojke nisu izgledale sjajno za Maserati. Isporuke kupcima pale su s 15.300 na samo 6.500 automobila do lipnja 2024. Što se dogodilo? Pa, prema Carlosu Tavaresu, zabrinjavajući pad prodaje uzrokovan je neučinkovitim marketingom, a ne problemima s proizvodima ili strategijom cijena.

“S Maseratijem, imamo prave automobile i imamo prave tehnologije. Možemo ponuditi benzinske ili 100% električne luksuzne sportske automobile. Ako je prodaja trenutno usporena, to je stvar marketinga. Također smo dosta poboljšali na kvaliteti, ali sada moramo raditi na marketingu. Moramo doprijeti do potencijalnih kupaca.”

Ali nije bilo tako davno kada je Carlos Tavares nagovijestio sumornu budućnost legendarnog talijanskog brenda: “Ako ne bude profita, zatvorit ćemo ih. Ne možemo si priuštiti brendove koji ne zarađuju. ” Vrlo jednostavno.” U redu, nije izričito mislio na Maserati jer je govorio o svim markama koje se nalaze ispod golemog korporativnog kišobrana.

Stellantis je kasnije izdao priopćenje za javnost u kojem se navodi da svih 14 kompanija ostaje tamo gdje jesu, potvrđujući obvezu koju je preuzela 2021. da će ulagati u sve marke tijekom 10 godina.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj