Interna analiza otkriva kako je ovaj model u očima promatrača najbolji u bazičnoj varijanti…
Čak je i šef dizajna marke Kia ustvrdio da dizajnu novog pick-up modela Tasman treba vremena kako bi se prihvatio. John Buckingham je rekao da je njegov tim stvorio nešto jedinstveno i da to očito “nije slučajno”. Korejski brend kaže da je dobro ispratio početne “komentare”, ali ljudi očito počinju mijenjati svoja mišljenja.
Prema Deanu Norbiatu, glavnom direktoru marketinga Kia Australia, potencijalni kupci koji su vidjeli Tasman izbliza mijenjaju mišljenje o dizajnu: “Mnogi ljudi, što ga više vremena gledaju i provedu s njim, vidimo promijenu mišljenja od početnog.” Naizgled, na temelju internog istraživanja, novi rival Ford Ranger izgleda bolje u stvarnom životu nego na novinarskim snimkama.
Tasman se razlikuje od bilo kojeg drugog pick-up modela u segmentu srednje veličine. Neortodoksni stil pomaže kamionetu da se ističe s toliko razmaknutim svjetlima i nosom koji strši.
“Popravak” odnosno facelift za blatobrane je već u planu. Kia je prethodno rekla da je morala napraviti veliku senzaciju kako bi privukla pozornost kupaca koji bi obično kupili Ranger, Amarok ili Hilux.