Kao što je najavljeno još 2021. godine u strateškom planu Renaulution, Dacia je krenula u osvajanje C-segmenta. Nakon puno uspjeha u B-segmentu, Dacia ulazi u C-SUV segment s modelom Bigster, potpuno novim vozilom koje ilustrira Dacia vrijednosti – Osnovno, ali Cool, Eco-Smart, Robustan i Outdoor.
Potpuno novi Bigster prilagođen je specifičnim zahtjevima tržišta koje stalno raste. Spiralni troškovi su problem za mnoge kupce C-SUV segmenta, koji žele kupiti novi automobil bez kompromisa u udobnosti, performansama i prostoru.
“Od Renaulutiona 2021. potpuno smo obnovili marku s novim identitetom marke: nove boje, novi logo, novi teritorij, novi izložbeni prostori. Ostajući vjerni sebi, učinili smo Daciju poželjnijom i željnijom nego ikad, i još uvijek najboljom vrijednošću za novac. Danas s Bigsterom, Dacia više nego ikad ispunjava očekivanja kupaca C-segmenta.” riječi su Denis Le Vot, izvršnog direktora marke Dacie.

Dacia ulazi u C-SUV segment s pomno planiranom proizvodnom strategijom. Posve novi Bigster time najavljuje dodatno još dva vozila.
Snažna prisutnost potpuno novog Bigstera i percepcija robusnog stila dodatno su naglašeni kompaktnim, okomitim prednjim krajem koji je tipičan za SUV vozila. Prednji dio također je vjeran Dacia dizajnu, sa širokom, sjajno crnom maskom hladnjaka s legendarnom “Dacia karikom” u sredini. Isklesani vodoravni poklopac motora dizajniran je kako bi vozaču omogućio jasan pogled na cestu ispod.
Stil potpuno novog modela Bigster pogađa ravno u sridu, ne zaboravljajući ‘cool’ dodir koji je također dio vrijednosti marke i očekivanja kupaca C-SUV kategorije vozila.
Novi Bigster je za broj veći Duster. Robustan, a ekološki pametan. Zaštita koja se proteže cijelom karoserijom – na bokovima, lukovima kotača i donjem dijelu odbojnika – izrađena je od Starkle materijala. Dacia koristi ovaj materijal za održiviji pristup. Razvijen od strane inženjera marke i koji uključuje reciklirane materijale, Starkle se koristi u neobrađenom, neobojanom obliku.

Potpuno novi Bigster isporučuje se sa 17- ili 18-inčnim aluminijskim kotačima kao standardnom opremom, s 19-inčnim kotačima dostupnim kao opcija uz vrhunsku opremu Journey. Na višim razinama opreme kupci se mogu odlučiti za crni krov koji stvara dvobojnu završnu obradu koja prikazuje dizajnerske linije vozila – prvi put vidljivo na jednom modelu koji potpisuje Dacia.
Dostupna je i nova boja karoserije, Indigo plava. Ekskluzivno za potpuno novi Bigster, ova metalik nijansa dodaje dašak elegancije, sugerirajući karakter vozila.

Unutar potpuno novog Bigstera, dizajneri su se usredotočili na bitne stvari: prostor, ergonomiju i udobnost. Visoko postavljena okomita armaturna ploča povećava prostor dostupan putnicima sprijeda.

U svrhu jednostavnosti i učinkovitosti, informacije o vožnji grupirane su na digitalnoj ploči s instrumentima od 7″ ili 10″ (ovisno o izvedbi), dok se informacije povezane s multimedijskim sustavom prikazuju na središnjem zaslonu osjetljivom na dodir od 10,1″ (standardno na svim Bigster modelima ). Elegantna zelena linija proteže se između dva zaslona…
Potpuno novi Bigster prvo je vozilo koje se isporučuje s Dacia novim elektrificiranim pogonskim sklopovima koji pružaju najbolju učinkovitost u klasi.
U ovoj priči prednjače izvedbe. Redom, Bigster HYBRID 155. Dacia Bigster je prvi model Grupe Renault koji je dobio potpuno novi pogonski sklop HYBRID 155, kombinirajući 4-cilindrični benzinski motor od 107 KS, dva elektromotora (motor od 50 KS i visokonaponski starter/generator), baterijom od 1,4 kWh (230V) i automatskim električnim mjenjačem. Ima četiri stupnja prijenosa za ICE motor i dva druga za elektromotori. Ova kombinirana tehnologija omogućena je odsutnošću kvačila.
Pogonski sklop HYBRID 155 upotpunjuje ponudu HYBRID 140 koja je dostupna na potpuno novom Dusteru i Joggeru. Pruža više snaga (do 15 KS), veći okretni moment (do 20 Nm do 170 Nm samo za motor s unutarnjim izgaranjem) i povećani kapacitet vuče (do 250 kg do oko jedne tone). Učinkovitost je također poboljšana, sa 6% smanjenjem potrošnje goriva i emisije, prvenstveno zahvaljujući optimiziranom upravljanju brzinom motora.
Kombinacija regenerativnog kočenja s visokim kapacitetom povrata energije baterije i učinkovitošću automatike mjenjača, Bigster može ostati u potpuno električnom načinu rada do 80% vremena u gradu. Nadalje, automobil se uvijek pokreće u potpuno električnom načinu rada.
Potpuno novi Bigster TCe 140. Dostupan po prvi put u ponudi Dacia na ovoj razini snage, ovaj se pogonski sklop temelji na TCe 130 dostupan na potpuno novom Dusteru. Ova prva razina elektrifikacije kombinira novu generaciju 1,2-litrenog 3-cilindraša. Benzinski motor s turbopunjačem temeljen na Millerovom ciklusu (optimizirana učinkovitost i smanjeni gubici pumpanja) s blagim naponom od 48 V hibridni sustav i 6-stupanjski ručni mjenjač.

Hibridni sustav podržava motor s unutarnjim izgaranjem tijekom faza pokretanja i ubrzanja, optimizirajući vožnju zadovoljstvo i smanjenje prosječne potrošnje goriva (5,6 l/100 km) i emisije CO2 (129 g/km) za oko 10% u usporedbi s ICE-om ekvivalentne snage. Regenerativno kočenje puni bateriju od 0,8 kWh kao dio procesa koji je potpuno transparentan za vozača.
Potpuno novi Bigster ECO-G 140. Dacia je neosporni lider u LPG-u u Europi i jedini proizvođač koji nudi dvostruki gorivo benzin/plin kao pogonsku opciju na svim njegovim modelima s unutarnjim izgaranjem, pod oznakom ECO-G. Za potpuno novi Bigster,
Dacia otvara nove korake s pogonskim sklopom koji kombinira dvogorivo s blagim hibridnim sustavom od 48 V. Blagi hibrid sustav podržava 1,2-litreni 3-cilindrični turbo motor, bez obzira radi li na benzin ili LPG, tijekom pokretanja i faze ubrzanja, za povećani užitak u vožnji i učinkovitost. Regenerativno kočenje puni bateriju od 0,8 kWh kao dio procesa koji je vozaču potpuno transparentan. Radeći na LPG, novi Bigster ECO-G 140 u prosjeku emitira 10% manje CO2 od ekvivalentnog nehibridnog benzinskog motora.
S dva spremnika koji sadrže ukupno 99 litara goriva (50 litara benzina i 49 litara LPG-a).

Novi Bigster u prodajnim salonima očekujemo već početkom 2025. godine.