Mlada španjolska marka nakon što je ostvarila iznimno dobre brojke u Europi, sad svoju šansu vidi i preko bare…
Izvršni direktor marke Cupra Wayne Griffiths prokomentirao je šanse marke na jednom od najtežih svjetskih tržišta, onom američkom. Prema riječima izvršnog direktora Cupre, marka ima prednost koju drugi proizvođači automobila unutar Volkswagen grupe nemaju, a to je što Cupra nema povijest. Audi, Bentley, Lamborghini, Porsche, pa čak i Volkswagen imaju duboko naslijeđe i zamršene tradicije utkane u njihov identitet, koji dolaze s određenim očekivanjima i predrasudama, pogotovo kod Amerikanaca. Cupra ne mora brinuti ni o čemu od toga. Brend je star samo šest godina. “Mislim da nas to stavlja u dobru poziciju da se natječemo s drugim konkurentskim markama koje dolaze na tržište”, rekao je izvršni direktor Cupre Wayne Griffiths za Motor1 još tijekom nedavno završenog Los Angeles salona automobila.