Citroën je danas predstavio električnu inačicu svojeg modela Berlingo…
Otkako je 1996. pokrenuo segment vozila za slobodno vrijeme, CITROËN je stvorio pravu malu zajednicu koja je vrlo čvrsto vezana za karakter, praktičnost i prilagodljivost koju pruža Berlingo. Njegova kompaktna, ali istodobno prostrana silueta u unutrašnjosti ono je što kupci najviše cijene jer su njihove potrebe za velikim prostorom uvijek iste. Prostranost je ono što dodatno pojačava privlačnost modela Berlingo na tržištu na kojem je ponuda takvih vozila sve manja i manja. Dolazak električne izvedbe modela Berlingo golemi je napredak. To vozilo predstavlja moderno rješenje za sve izazove s kojima se susreću ovakvi modeli vozila u pogledu njihovog utjecaja na okoliš.
Uz ë-Berlingo svaka vožnja postaje trenutak opuštanja za putnike. Automobil se kreće vrlo fluidno zahvaljujući okretnom momentu koji je trenutno dostupan i ubrzanju u kojem nema promjene stupnja prijenosa. Električni pogonski sklop ne stvara buku ni vibracije. Sve navedene osobine dolaze i uz udobnost kojoj doprinose visoka sjedala kao i mekoća upravljanja i promjer kruga okretanja od 10,80 m.
Električni motor upravlja pogonom u skladu s odabranim načinom vožnje i uvjetima vožnje. Snaga od 100 kW (136 KS) / 260 Nm omogućuje mu postizanje maksimalne brzine od 135 km/h bez obzira na odabrani način rada. Željeni način rada odabire se putem komande za odabir koja je povezana s okretnim gumbom ë-Toggle:
- Normal– 80 kW / 210 Nm : nudi najbolji omjer između dometa i dinamičkih voznih svojstava
- Eco– 60 kW / 180 Nm : optimizira potrošnju energije prilagođavajući rad sustava grijanja i klimatizacije bez njihovog isključivanja i ograničavanjem okretnog momenta i snage motora
- Power– 100 kW / 260 Nm : omogućuje vozilu bolje performanse za veći užitak i pod maksimalnim opterećenjem.
U izborniku 8-inčnog dodirnog zaslona u vozilu ë-Berlingo nalazi se nova rubrika „Energija” putem koje se pristupa funkcijama koje se odnose na električni način rada: protok energije (koji prikazuje kako električni pogonski sklop funkcionira u stvarnom vremenu tijekom vožnje, postavke električnog motora i razinu napunjenosti pogonske baterije), statistika potrošnje (kao što su prosječni podaci o aktualnoj vožnji izraženi u kWh/100 km), aktivacija odgode punjenja ili prethodnog programiranja temperature.
Tu je i instrumentna ploča s digitalnim zaslonom visoke razlučivosti od 10″ (serijska oprema u paketu opreme Feel) koja pruža optimalnu kvalitetu prikaza te moderan i brz prikaz korisnih informacija koje služe za pomoć u vožnji i navigaciji. Putem instrumentne ploče vozač može prilagoditi konfiguraciju zaslona prema svojim željama i odlučiti, primjerice, da se prikazuje navigacija, podaci o potrošnji električne energije ili podaci o sustavima za pomoć u vožnji.
Kupci vozila za slobodno vrijeme imaju raznolike potrebe u pogledu mobilnosti kako bi se mogli baviti svim svojim aktivnostima koje podrazumijevaju kraće i duže vožnje. ë-Berlingo pravi je kameleon koji će se iz dana u dan prilagođavati vašim različitim potrebama. Osim što se njime mogu voziti u gradskim zonama s ograničenim prometom, ovo vozilo kupcima pruža i slobodu bezbrižnog kretanja i širok raspon mogućnosti. Ovisno o načinu vožnje, litij-ionska baterija kapaciteta 50 kWh ugrađena u ë-Berlingo omogućuje vam da prijeđete i do 280 km. ë-Berlingo ujedinjuje najbolje aspekte električne tehnologije i u objema svojim izvedbama ima identičan pogonski sklop i bateriju.
Zahvaljujući istim načelima dizajna kao i kod izvedbe s motorom s unutarnjim izgaranjem, Novi Citroën ë-Berlingo ima kompaktne dimenzije koje olakšavaju upravljanje. Međutim, u njega se može smjestiti i do sedmero ljudi. Kupac ima mogućnost odabira duljine svog vozila: kratka izvedba M duljine 4,40 m i duga izvedba XL duljine 4,75 m (35 cm više između međuosovinskog razmaka i stražnjeg prevjesa). Bez obzira na izvedbu, zbog visine manje od 1,90 m može se bez problema parkirati na svim parkiralištima.
Cijena će biti objavljena uskoro…