Uspješni francuski model dobio je nastavak kroz blage promjene, ali još više mogućnosti personalizacije. U Hrvatsku stiže tijekom studenog…
Citroën je u prekrasnoj Lombardiji, točnije okolici jezera Como (50-ak km od Milana) odradio prve test vožnje novog Citroën C3, koji se hvali s još više osobnosti i udobnosti. Model koji se od kraja 2016. profilirao kao best seller (850.000 prodanih primjeraka), a plan je trend velikih brojki nastaviti i kroz osvježeno izdanje.
Novi C3 ističe se jedinstvenim dizajnom i udobnosti karakterističnim za Citroën. A u oko najviše upadaju nova svjetla i upadljiv LED potpis. Odvažan dizajn prednjeg dijela prati i novi dizajn Airbump elemenata, koji se već smatra zaštitnim znakom marke.
C3 i dalje utjelovljuje filozofiju francuskih automobila, dakle donosi potpuno novu razinu udobnosti. Taj dio zasigurno se pripisuje i sjedalima Advanced Comfort. Bolovi u leđima i dugo sjedenje u ovom automobilu stoga neće biti opcija. Osim toga, novi C3 odsad s vozačeve strane ima naslon za ruke, što do sada i nije bio baš slučaj.
Osvježeni C3 opremljen je s 12 sustava za pomoć u vožnji koja jamče bezbrižnost, a novitet je pomoć pri parkiranju sprijeda i straga.
Kao i do sada, C3 će ponuditi prilično velik obujam prtljažnika od 300 l. Brojka je to koja ga ponovno plasira u sam vrh klase.
Koliko je mogućnosti personalizacije? Detalj, zbog kojeg je C3 i omiljen među kupcima je njegova razigranost. U prijevodu, osvježeni C3 donijet će još više mogućnosti personalizacije, čak 97 mogućih kombinacija vanjskog izgleda. U ponudi je 7 boja karoserije (crvena Elixir i plava Spring su nove), 4 paketa Color (obojeni elementi obruba svjetala za maglu i elemenata Airbump, 4 boje krova (nova je plava Emeraude, uz postojeće bijelu Opale, crnu Onyx i crvenu Aden). Boje krova usklađene su s bojom osvrtnih zrcala i obruba stražnjih trokutastih stakala. Tu su i 3 ukrasa (uvedene su nove teme uređenja – Rouge, Techwood, Emeraude) – u obliku naljepnica za krovnu kapsulu i stražnja trokutasta stakla. Dakle, prilično je sigurno da bi vaš C3 mogao biti zaista unikatne prirode.
Novi C3 nije zanemario mogućnosti kroz interijer. Jedna opcija donosi, smireno i moderno ozračje, a druga nešto dinamičnije, veselih tonova.
Gradski adut Citroëna lansira se na hrvatsko tržište od studenog 2020. s 4 razine opremljenosti – Live, Feel, Feel Pack i Shine.
Kako će biti motoriziran novi C3? U ponudi su učinkoviti i štedljivi motori – benzinski PureTech 83 S&S BVM5 i PureTech 110 S&S BVM6 te dizelski BlueHDi 100 S&S BVM5. A za još bezbrižniji i opušteniji doživljaj za volanom i u gradskim gužvama, nameće se novi C3 dostupan uz motor s automatskim mjenjačem EAT6 (PureTech 110 S&S EAT6).
Cijene za osvježeni C3 očekivano nisu bitno promjenjene od aktualnih. Dakle, priča ovog zanimljivog gradskog aduta počinje od 90-ak tisuća kuna. Potencijala za uspjeh ne manjaka…