Bivši čelnik koncerna Stellantis stiče kako europski proizvođači trebaju odmah intezivirati razvoj i proizvodnju električnih vozila, kako bi se oduprli najezdi naprednih automobila iz Kine
Carlos Tavares, donedavni izvršni direktor koncerna Stellantis vjeruje da je Kina godinama ispred kada je riječ o električnim vozilima, stoga su tržišni planovi europskih proizvođača za sljedeće godine nerealni. Od nedavno bivši čelnik Stellantis grupe Carlos Tavares ne odustaje od odluka koje su dovele do njegove ostavke.
U svom prvom intervjuu otkako je dobrovoljno napustio tvrtku, samo je dodatno potvrdio svoje stajalište koje je bilo u sukobu s članovima uprave Stellantisa. U isto vrijeme, izrazio je zabrinutost da je Kina, tehnološki i proizvodno, daleko ispred u električnom segmentu, samim time stvara se određeni pritisak na europske marke, ne samo na svjetskom, nego i na europskom tržištu.
U razgovoru s portugalskom novinskom kućom Expresso, bivši izvršni direktor naglasio je važnost snažne, jedinstvene vizije razvoja europske autoindustrije, u jačanju razvoja i proizvodnje električnih vozila te priznao da njegov plan nije bio u skladu s poslovnim odborom Stellantisa.
“Tvrtkom koja ima 250.000 zaposlenika i 15 brendova ne može se upravljati bez usklađenosti”, rekao je Tavares, prema Expressu. To je bio rezultat njegove ostavke, koju je Tavares opisao kao “prijateljsku” zajedničku odluku između njega i predsjednika Stellantisa Johna Elkanna. Kako sam Carlos kaže, ne žali za ničim ii nada se da će nova uprava ozbiljno shvatiti njegova upozorenja.