BMW Grupa prodala je 93.931 potpuno električnih BMW i MINI vozila u trećem kvartalu – povećanje od 79,6% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.
BMW je ponovno udvostručio svoje isporuke potpuno električnih vozila u trećem tromjesečju u odnosu na isto razdoblje prošle godine (+100,3%). Tvrtka tako nastavlja dobivati interes kupaca za svoje potpuno električne proizvode u dinamičan rast.
“Prodajni uspjeh u trećem tromjesečju pokazuje da naši kupci cijene našu široku ponudu atraktivnih proizvoda u svim pogonskim tehnologijama. Naši potpuno električni proizvodi posebno imaju koristi od velike potražnje u cijelom svijetu – kao što se vidi u našoj prodaji BEV-a, koja je značajno nadmašila ukupno tržište BEV-a u prvih devet mjeseci,” rekao je Pieter Nota, član Upravnog odbora BMW AG. odgovoran za kupca, robne marke, prodaju. “Općenito, na putu smo da ispunimo svoje ciljeve rasta za 2023.”, nastavio je Nota.
BMW Grupa isporučila je kupcima ukupno 621.699 vozila BMW, MINI i Rolls-Royce u trećem kvartalu. To predstavlja međugodišnji rast od +5,8%. U trećem tromjesečju tvrtka je nastavila graditi svoju snažnu konkurentsku poziciju na ključnim ključnim tržištima. Između siječnja i rujna, prodaja BMW Grupe popela se na 1.836.563 jedinica (+5,1%).
Kao što je prethodno najavljeno u kolovozu, tvrtka očekuje solidan rast isporuka za cijelu 2023. godinu (prethodno, blagi rast). Pokretači rasta uključuju modele iz višeg cjenovnog segmenta, kao i potpuno električna vozila – s predviđanjima da će BEV činiti 15% ukupne prodaje vozila u 2023.
U trećem tromjesečju, marka BMW isporučila je 549.941 vozilo kupcima diljem svijeta – povećanje od +6,2% u usporedbi s istim razdobljem prethodne godine. Zahvaljujući svojoj atraktivnoj liniji, marka uživa veliku potražnju i ostaje broj jedan u globalnom premium segmentu.
Modeli BMW serije 4 i, posebno, potpuno električni BMW i4, pokazali su se posebno popularnim, dok su BMW iX1 i X1 također vrlo traženi. Modeli iz višeg cjenovnog segmenta, poput serije 7, ažuriranog BMW X7 te modela BMW X5 i BMW X6, također su u trendu rasta prodaje.
Osim toga, tvrtka dobiva vrlo pozitivne povratne informacije od kupaca o novom BMW serije 5 i, posebno, potpuno električnom BMW i5.
“S lansiranjem novog BMW-a i5, imat ćemo još jedno atraktivno potpuno električno vozilo na tržištu koje će dodatno ubrzati razvoj elektromobilnosti. Nove narudžbe već odražavaju visoku razinu entuzijazma naših kupaca za ovaj novi model,” objasnio je Nota. S lansiranjem BMW i5, BMW Group će imati potpuno električnu opciju u svim svojim ključnim segmentima.