BMW 3.0 CSL kombinira jedinstveni dizajn s čistim iskustvom performansi. Fokusiran na koncept stvoren 1970-ih, vraća nas u neka prošla vremena…
BMW 3.0 CSL razvijen je s namjerom kombiniranja najboljeg od pet desetljeća trkaće stručnosti tvrtke BMW M u automobilu s visoko emocionalnom aurom. Svi aspekti njegovog karaktera – dinamična vanjska elegancija, klasični kokpit sportskog automobila, inteligentna lagana konstrukcija, redni šestocilindrični motor, ručni mjenjač i pogon na stražnje kotače – temelje se na tradicionalnim načelima BMW M automobila. Oni se nadopunjuju uz pomoć najnovije tehnologije kako bi stvorili ultimativni simbol fascinacije za vrhunsku izvedbu u stilu marke koja je uspješna već 50 godina. Vožnja u BMW 3.0 CSL stoga nije samo ekskluzivno iskustvo visokih performansi, već i emotivan susret s poviješću i sadašnjošću najmoćnijeg slova na svijetu.
BMW 3.0 CSL proizveden je u strogo ograničenom izdanju. Povodom obljetnice, točno 50 uzastopno numeriranih jedinica posebnog modela bit će pušteno u prodaju. To BMW 3.0 CSL već u startu daje status rariteta koji će naći svoje mjesto u kolekcijama vozila posebno vjernih i entuzijastičnih obožavatelja marke BMW M odjela.
Proizvodnja svih vozila trajat će oko tri mjeseca. Svaki od njih kreiran je s apsolutnom predanošću izvrsnosti u izradi i precizno koordiniranim tehnologijama u razrađenom proizvodnom procesu na vanjskoj lokaciji tvornice BMW Group Dingolfing u Moosthenningu. Ekskluzivne unutarnje komponente od plastike ojačane karbonskim vlaknima (CFRP) proizvode se ručno u Münchenu i u tvornici komponenti BMW Group u Landshutu od strane posebno dodijeljenih stručnjaka za karoseriju.
Za lakiranje BMW-a 3.0 CSL osmišljen je i poseban proces, u kojem se majstorstvo i najsuvremenija tehnologija međusobno nadopunjuju kako bi svakom pojedinom dijelu pružili svoj karakteristični dizajn u boji. Osim toga, tim od 30 posebno kvalificiranih i iskusnih tehničara odgovoran je za konfiguraciju i montažu vozila. Zbog složenosti procesa u tvornici, svaki BMW 3.0 CSL prolazi kroz osam ciklusa sklapanja na isto toliko proizvodnih postaja, što je postupak koji ukupno traje do 10 dana.
Sve u svemu, iznimno visok udio individualnog ručnog rada znači da je vrijeme potrebno za sastavljanje BMW-a 3.0 CSL višestruko veće nego kod konvencionalnog BMW M automobila. Nakon dovršetka u tvornici, svako vozilo također prolazi višefaznu provjeru kvalitete i postupak odobravanja u glavnoj tvornici u Dingolfingu prije nego što se pusti na isporuku kupcu. Tvornica BMW Group Dingolfing najveće je europsko proizvodno mjesto tvrtke. Osim nekoliko BMW M automobila, tamo se proizvode i luksuzne limuzine BMW serije 7 i dijelovi karoserije za Rolls-Royce Motor Cars.
Verzija pogonskog sustava s M TwinPower Turbo tehnologijom, koja je dalje razvijena isključivo za BMW 3.0 CSL, mobilizira maksimalnu snagu od 412 kW/560 KS. Najsnažniji je to motor iz domene rednih šest cilindara tvrtke BMW. Njegov motor razvija najveći okretni moment od 550 Nm i fascinira linearnom isporukom snage sve do 7.200 o/min.
Njegova oznaka, biti će dokumentirana u unutrašnjosti s oznakama #01/50 do #50/50. Pa tko bude brži…
Foto: BMW